Saturday, October 19, 2019

հավանաբար երևանի մասին

ինձ հավասարապես դժվար ա ասել, թե ես սիրում եմ երևանը ու որ չեմ սիրում, որովհետև ես ուրիշ ճար չունեմ։ չգիտեմ, ճի՞շտ ա ասելը թե դու սիրում ես նարինջ էն դեպքում, երբ ամբողջ կյանքում մենակ նարինջ ես կերել ու ուրիշ միրգ ուտելու առիթ չի էղել։ երևի ճիշտ չի։
երևանը քաղաք ա որտեղ քեզ ոչ ոք չի լսում, ինչքան էլ դու շարունակ քեզնից խոսես ու դա լավ ա։ ի վերջո դու էլ չես լսում ինքդ քեզ կանգառում կկանգնեք-ների, էս մի հատ ստացեք-ների, իմը մի հատ ա, ես արագ ստանամ էլի-ների, դուք ո՞ր հարկ եք գնում-ների, էս ամիս կոմունաներս շատ էին-ների ու էն մնացած եսիմինչերի արանքում։ հա, մեզ դժվար ա հայաստանում երևանից դուրս երկար լինել, որովհետև երևանից դուրս աղմուկը քիչ ա ու մենք մեզ լսում ենք ու մենք մեզ վախենալու ենք, երբ լսում ենք։
երևանը քաղաք ա, որտեղ ամենասիրածս շենքերը հին են, լքված, քանդած։ ու մի օր էդ շենքերը էլ չեն լինի ու մարդ չգիտի, թե երևանի ինչը սիրի էդ դեպքում։ սա քաղաք ա, որտեղ փողոցային շներին տշում են աջուձախ, բայց գիշերները երբ ինչ-որ նստարանին վեր ընկած ես, էդ թափառական շներն էն գալիս, կողքդ նստում, որովհետև ջոկել են․ մի տշված էլ դու ես։
երևանը քաղաք ա, որի փոքրությունը կանգնում ա բկիդ ու սկսում խեղդել։ երբ խոսում են պողոսի մասին, ուշադիր լսիր, որովհետև մի 4 տարի հետո դու ու պողոսը իրար հետ թեյ եք խմելու, ու դու պատմես թե ինչքան շատ բան գիտես իր մասին։ սա քաղաք ա, որտեղ էլ հնարավոր չի նոր մարդկանց հետ ծանոթանալ առանց էդ մարդու մասին կանխակալ կարծիք ունենալու, որովհետև բոլորը բոլոին ճանաչում են ու բոլորը պատմում են բոլորի մասին։ ու չգիտեմ էլ, ճի՞շտ ա էդ դեպքում ասելը, թե դուք նոր ծանոթներ եք, երբ տարիներ շարունակ լսել եք իրար մասին։
երևանը էնքան փոքր ա, որ էս քաղաքում 2 անգամ կարգին սիրահարվել չի լինում, որովհետև սիրածդ բոլոր փողոցները, թանգարանները, շենքերը, սրճարանները, գինիներն ու շոկոլադները էն մեկի հետ կիսելուց հետո էն երկրորդի հետ կիսելու բան չի մնում բացի կինոթատրոնում ցուցադրվող նոր կինոներից։ ու բոլորս ժամանակի ընթացքում էն 2-րդն ենք դառնում ում հետ կիսելու բան չի մնացել։
երևանը դինջերի երգերն են ու գիշերը 3-ին սանիտեկի աղբատար մեքենայի ձայնը։ ու սա քաղաք ա, որտեղից բոլոր սիրածս մարդիկ գնում են, իսկ ես չգիտեմ՝ կձգե՞մ մնալ թե՞ չէ։

No comments:

Post a Comment